Стеців
Леся Петрівна

Декан факультету ФМКП, доцент
кандидат економічних наук

Реформування економіки України, глибокі зміни в суспільному житті, розширення міжнародних контактів зумовлюють необхідність підготовки нової генерації фахівців з ґрунтовними, фундаментальними та професійними знаннями, здатних інтегруватися у ринкові економічні відносини та інформаційний простір.

З огляду на це, візією факультету є:

- забезпечувати підготовку фахівців для різних галузей економіки, зокрема видавничо-поліграфічної, пакувальної галузей та медіасфери, з використанням принципів студентоцентрованого навчання та можливістю формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти;

- пропонувати широкий спектр високоякісних освітніх програм, які розробляються та оновлюються у відповідності до вимог сучасного ринку праці з врахуванням пропозицій органів студентського самоврядування, стейкхолдерів та інших зацікавлених осіб;

- підвищувати рівень фаховості випускників, навчаючи їх за освітніми програмами, які враховують сучасні вимоги щодо аналітичних навичок, творчого підходу в роботі, підприємницького мислення та вміння ефективно організовувати роботу;

- створювати динамічне та ініціативне середовище для здобувачів вищої освіти та працівників факультету.

На факультеті медіакомунікацій та підприємництва ведеться підготовка фахівців з таких престижних спеціальностей: «Підприємництво та торгівля», «Облік і оподаткування», «Журналістика» (ОП «Видавнича справа та медіакомунікації та ОП «Рекламні та ПР-комунікації»), «Маркетинг», «Менеджмент» (ОП «Управління фінансово-економічною безпекою»), «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».

Підготовка фахівців здійснюється за сучасними освітніми програмами та навчальними планами, які базуються на стандартах вищої освіти, затверджених Міністерством освіти і науки України. Значне місце в навчальних планах усіх спеціальностей відведено гуманітарній підготовці, яка ґрунтується на найновіших вітчизняних і світових наукових надбаннях у гуманітарній галузі пізнання та практики, органічній єдності національних і загальнолюдських пріоритетів. Велика увага приділяється поглибленому вивченню іноземних мов. Фундаментальна і професійна підготовка забезпечується вивченням цілої низки дисциплін, які дають ґрунтовні теоретичні знання та практичні навики майбутнім фахівцям.

Навчальні плани всіх спеціальностей передбачають проходження здобувачами вищої освіти виробничих практик на підприємствах видавничо-поліграфічної та пакувальної галузей, у медіасфері, бюджетних установах, банках і т.п.

Уже з третього-четвертого курсів бакалаврату здобувачі вищої освіти залучаються до науково-дослідної роботи профілюючих кафедр, беруть участь у конкурсах студентських наукових робіт (не лише вузівських, а й всеукраїнських і міжнародних).

Підготовку фахівців ведуть висококваліфіковані та досвідчені викладачі, зокрема профілюючих кафедр: підприємництва та маркетингу; фінансово-економічної безпеки, обліку і оподаткування; медіакомунікацій; інформаційної, бібліотечної та архівної справи.

Факультет підтримує тісні зв'язки з галуззю, з вітчизняними та зарубіжними ЗВО в освітньому процесі, в практичній підготовці фахівців, в наукових дослідженнях. Викладачі, науковці та здобувачі вищої освіти факультету плідно співпрацюють з іноземними партнерами з Польщі, Німеччини, Бельгії та інших країн близького та далекого зарубіжжя.

КВАЛІФІКАЦІЙНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ФАХІВЦІВ:

Спеціальність «Підприємництво та торгівля»:  управлінська, організаційна, аналітична, планово-прогнозна, договірно-претензійна, маркетингова, товарознавча, науково-дослідна діяльність на посадах головного економіста, старшого економіста, провідного економіста, завідувача відділу, комерсанта, менеджера, товарознавця на підприємствах, у видавництвах, торговельних організаціях, науково-дослідних установах, органах управління і координації, інформаційних центрах, бюджетних установах, банках

Спеціальність «Облік і оподаткування»: обліково-аналітична, контрольно-ревізійна, аналітична, аудиторська діяльність на посадах бухгалтера, бухгалтера-ревізора, старшого бухгалтера, головного бухгалтера, аудитора в бухгалтеріях, фінансових, комерційних відділах, відділах економічного аналізу підприємств у видавництвах, банках, бюджетних установах, відомчих і незалежних аудиторських службах, податкових адміністраціях, органах управління і координації та ін.

Спеціальність «Маркетинг»: дослідна, аналітична, інформаційна, інформаційно-комерційна діяльність з вивчення ринку, управлінська, планова, посередницька, рекламна, прогнозна, комунікативна діяльність на посадах спеціаліста-маркетолога, головного маркетолога, керівника маркетингових служб підприємств, рекламних агенцій у видавництвах, інформаційних центрах, торговельних, посередницьких організаціях, науково-дослідних установах, органах управління і координації та ін..

Спеціальність «Менеджмент» ОП «Управління фінансово-економічною безпекою»: організаційна, інформаційно-аналітична, проектно-конструкторська, управлінська діяльність на посадах фахівця з фінансово-економічної безпеки, професіонала з корпоративного управління, відповідального працівника банку (іншої фінансової установи), економічного радника, консультанта з економічних питань, фахівця з організації майнової та особистої безпеки, керівника, директора, його заступника, керівника філії, іншого структурного підрозділу — суб’єкта охоронної діяльності, фахівця підрозділів безпеки підприємств, організацій, банків та фінансових установ України та ін.

Спеціальність «Журналістика» ОП«Видавнича справа та медіакомунікації»: журналістсько-редакторська робота з організації редакційно-видавничого процесу, редагування та випуску видань, планово-прогнозна, видавнича, інформаційна та рекламна діяльність, аналітико-синтетична та творча робота на посадах коректора, редактора-організатора, головного редактора, завідувача редакції, керівника рекламних агентств, редакційно-видавничого відділу науково-дослідних організацій, закладів освіти, центрів науково-технічної інформації, керівника органів масової і спеціальної комунікації.

Спеціальність «Журналістика» ОП «Реклама та ПР-комунікації»: рекламно-інформаційна, рекламно-управлінська, організаційно-рекламна, рекламно-торгівельна, рекламно-виробнича, інформаційно-комунікаційна, маркетингово-рекламна, інформаційно-творча, інформаційно-аналітична, інформаційно-управлінська, художньо-творча, соціально-психологічна, інформаційно-соціологічна, науково-дослідна, аналітична, культурно-просвітня, експертно-консультаційна діяльність на посадах начальника відділу з реклами, зв’язків з громадськістю, прес-секретаря, менеджера у сфері надання інформації, менеджера з реклами, рекламіста, фахівця із зв’язків з громадськістю та пресою, експерта/консультанта із суспільно-політичних питань (в партіях та інших громадських організаціях).

Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»: інформаційно-аналітична, організаційна, книгознавча, управлінська, науково-дослідна діяльність на посадах документознавця; менеджера інформації; аналітика інформаційних ресурсів; керівника/спеціаліста служби документаційного забезпечення; адміністратора бази даних; головного адміністратора/адміністративного помічника; референта/помічника керівника; менеджера з персоналу; архівіста; бібліографа; начальника/спеціаліста інформаційного агентства, керівника/спеціаліста служби науково-технічної інформації; спеціаліста з інформаційно-бібліографічного обслуговування; організатора діловодства; спеціаліста з рекламно-інформаційної діяльності; офіс-менеджера в інформаційних центрах, службах діловодства та документаційного забезпечення, секретаріатах, канцеляріях, управліннях справами, інформаційно-аналітичних відділах (органів державного управління, банківських, податкових установ, органів статистики тощо), відділах науково-технічної інформації, бібліотечних колекторах, патентних відділах, кадрових службах та інше.